نمونه فایل قرارداد مشارکت در ساخت

Wiki Article

سازنده حق دریافت وام از هر نوع، را روی این پلاک ثبتی ندارد مگر بااطلاع و رضایت مالکین که شرح توافقات متمم قرارداد می­ گردد.

مالک مکلف است ۴۸ ساعت قبل از تنظیم سند رسمی کلیه اسناد و مدارک لازم جهت انتقال قطعی پلاک ثبتی مذکور را تهیه و به دفتر اسناد رسمی شماره …………… تحویل دهد. ملاک عدم حضور طرفین گواهی دفترخانه مزبور است.

موضوع قرارداد واگذاری زمین برای انبوه سازی مضیق تر از قرارداد پیشین است؛ چرا که در این قرارداد که بیشتر از سوی دولت و به منظور اجرای وظایف خود در اسکان افراد جامعه انجام می‌گیرد، این نهاد عمومی با انعقاد قرارداد با اشخاص صاحب فن و سرمایه، اقدام به واگذاری زمین به منظور ساخت و ساز انبوه و کلان می‌نماید.

سازنده متعهد است در زمان مقرر در ماده ۱۱ سند تفکیک‌شده واحد­های احداث‌شده را دریافت و تحویل نماید.

پرداخت خسارت خرابی­هایی اعم از خرابی در سیستم حرارتی و برودتی، برق و لوله‌کشی آب سرد و گرم شوفاژ و سیستم فاضلاب و سیستم عایق‌کاری سرویس­ها و پشت‌بام و … و آسانسور، سیم‌کشی‌های تلفن، آیفون تصویری و آنتن مرکزی و آنتن جداگانه و کلید و پریزها و خرابی شیرآلات و … و به‌طور کلی منصوبات و لوازم و منصوبات ساختمانی مصرفی پروژه بر عهده طرف دوم قرارداد بوده و تا ۳ ماه پس از تحویل واحد­ها قابل دریافت است.

مالک متعهد گردید هنگام پرداخت فیش خلافی و عوارض ذکرشده در ماده ۱۴ قرارداد را هزینه به میزان سهم خود را پرداخت نماید.

پس از آنکه هزینه‌های انجام شده از جانب طرف دوم طبق مدارک (وظایف مجری) به ارزش عرصه (طبق ماده ۴) بالغ شده، مابقی هزینه ساختمان تا اتمام بنا بالمناصفه پرداخت خواهد شد. به این منظور طرفین حساب جاری مشترکی در بانک …………………… افتتاح کرده‌اند که برداشت از آن با دو امضا انجام می‌شود.

از آنجا که قرارداد مشارکت در ساخت یکی از مهم ترین قراردادهای ملکی است تعهد و ضمانت در آن الویت بالایی دارد، تضمین در قرارداد مشارکت در ساخت از سازنده ملک گرفته می‌شود و این تعهد در قالب وثیقه، وجه نقد، ضمانت نامه بانکی و غیره می‌باشد.

ادامه عملیات اجرایی حداکثر یک ماه از پایان وضعیت فورس ماژور و پس از مذاکره مجدد و توافقات حاصله و با رای داور و پس از تنظیم صورت‌جلسه کتبی انجام می­ گردد و مدت تعطیلی پروژه در این حالت به مدت اجرای قرارداد افزوده می­شود.

. و تبصره در ………………………. نسخه در ……………………….. صفحه متحدالمتن و متحدالاعتبار در تاریخ……………………………………………… بین طرفین قرارداد حاضر، امضاء و تنظیم گردید که ……………….. نسخه نزد طرف اول قرارداد و یک نسخه نزد طرف دوم و یک نسخه نزد …. نگهداری شود.

…………….. روز پس از دریافت جواز تخلیه و تحویل ملک کلنگی توسط مالک به سازنده

مبلغ قرض­الحسنه اسکان با رای داور به‌عنوان ضمانت اجرایی سازنده و تأمین نمونه فایل قرارداد مشارکت در ساخت ماده ۱۸ و ۱۹ قرارداد قابل‌استفاده است.

تغییر مشخصات و مصالح ساختمانی با تراضی طرفین و انعکاس و اصلاح صورت جامع بلامانع می­ باشد.

تضمینی از مالک مینماید که مالک به تعهد خود جهت انتقال سند پایبند باشد.

Report this wiki page